Alla inlägg den 8 januari 2013

Av Nea, Myris & Mimmi - 8 januari 2013 16:51

Såå, idag var det alltså första skoldagen. Det började ganska bra, men guuuu vad trött jag var! Vi pratade en del om nationella proven, och bara jag säger det så blir jag så nervös att jag svimmar!! Jag vet att det bara är ett prov för att se hur man ligger i skolan egentligen, men iaf, men får ju lite prestationsångest.......... :$




Imorgon ska jag "testa" i Flen efter skolan, vi får se hur det går, så sjuuukt nervös för det också!!


jag kommer  inte på mer att skriva om just nu, så, tack och hej leverpastej!!! 


//Myris

Av Nea, Myris & Mimmi - 8 januari 2013 06:50

Hejsan Hoppsan!
Nu sticker jag till skolan! Hehe...
Bloggar mer när jag kommer hem!
//Mimmi ;-) <3

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Vi är tre glada och roliga tjejer som gör en massa saker hela tiden, till exempel handboll eller lägga pärlplattor! Tre ganska lika fast ändå olika(same same but different)skriver tillsammans på en blogg. Hoppas ni gillar den! =D

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Vad förväntar Du dig av "The Amazing 2013?"
 Jag hade tänkt bli miljardär så snart som möjligt!
 Äh! Strunta i att byta år, allt var SÅ mycket bättre förr!
 Nanananananananananan BATMAN!!!!
 Att skolan ska stänga. Äntligen.
 Jag kommer att titta på 1Ds konsert!
 .....................Ehh........................
 Lite nya låtar att dansa till i solskenet!
 Jag ska skaffa ett stadigt förhållande! ;)
 Kan vi inte bara ta 2014 på en gång istället....
 SOMMARLOVET!!!!!

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards