Alla inlägg den 4 januari 2013

Av Nea, Myris & Mimmi - 4 januari 2013 20:27

Så är mamma och jag hemma igen från våran fina lilla shoppingtur! jag köpte typ dubbelt så många saker som mamma gjorde hehe.......;)


Det gick att träna idag, det gjorde bara lite ont under fötterna!  Egentligen har jag en träningsfri dag på lördagar men imorrn ska jag och Nea ner till Friskis och svettis på typ "stationgympa", och sedan på kvällen kommer mina sysslingar hem till oss!



Iaf, här kommer  bilden på nästan allt vi köpte idag, och till alla er där ute:      

 ha en bra fredags kväll!!


// Myris!

Av Nea, Myris & Mimmi - 4 januari 2013 19:10

Sorry för att jag inte bloggade igår! Im So Sorry! Iaf här nere finns lite bilder som jag lovade! ;-) Idag har jag varit och åkte skridskor med Aubrey från min klass. Jag spelade ishockey match mot några nior från min skola... Typiskt mig för jag är inte äns bra... Mutter, mutter... HaHa! Jag tror de tyckte att jag sög... På tisdag börjar skolan... OMG! Jag orkar inte med skolan! Och sen börjar nationella proven också... Gahh!!! Igår koplade pappa och jag in en antenn-kabel till min nya tv. (Japp jag har en ny tv! Hihi!) Så nu kan jag se på 6:an m.m Tjoho! Då slipper jag bara kolla på en massa dvds!... HaHa! Imorrn är det en vecka kvar tills Zayn i 1D fyller 20...! OMHFC!!!!!!!!!!! Bloggar mer imorrn...(elr ikväll...) ;-)
Tjau! //Mimmi

PS. B:et på min Snapback = Beliber... Jag funderar på att skaffa en med B.A.D = Beliber And Directioner... Hihi!

Av Nea, Myris & Mimmi - 4 januari 2013 09:22

Tjo! Snart ska jag och mamma dra ner på stan för att shoppa!   Har bestämt att jag iaf. ska gå in på H & M och Gina Tricot och kika på lite kläder!!!!

BTW så är det ju fredag idag! Känns typ som torsdag...... Såååå....... DET ÄR DAGS FÖR FREDAAAAGSMYYYYYSS!!  

Kommer antagligen lägga ut lite bilder på mina kläder (om jag nu köper några!  ), så kika gärna in lite senare igen

See ya! // Myris! <3<3  

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Vi är tre glada och roliga tjejer som gör en massa saker hela tiden, till exempel handboll eller lägga pärlplattor! Tre ganska lika fast ändå olika(same same but different)skriver tillsammans på en blogg. Hoppas ni gillar den! =D

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Vad förväntar Du dig av "The Amazing 2013?"
 Jag hade tänkt bli miljardär så snart som möjligt!
 Äh! Strunta i att byta år, allt var SÅ mycket bättre förr!
 Nanananananananananan BATMAN!!!!
 Att skolan ska stänga. Äntligen.
 Jag kommer att titta på 1Ds konsert!
 .....................Ehh........................
 Lite nya låtar att dansa till i solskenet!
 Jag ska skaffa ett stadigt förhållande! ;)
 Kan vi inte bara ta 2014 på en gång istället....
 SOMMARLOVET!!!!!

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards