Alla inlägg den 5 januari 2013

Av Nea, Myris & Mimmi - 5 januari 2013 14:46

Tjo Everybody!
Just nu är jag hos Nea med Myris och dom två sitter renskriver en ny låt som de har skrivit... Jag ska spela trummor i den låten... Hum... HaHa! Som sagt, jag hängde med Myris och Nea på Friskis & Svettis. Ganska kul men lite för lätt... Sen stack vi hem till Nea. Vi övade på den nya låten, 'I used to love you'.. Den är såååååå bra!!!!! På Måndag släpps musikvideon till 1D:s låt Kiss You...! OMHFC! Så glad!

Bloggar mer sen! //Mimmi ;-)

Av Nea, Myris & Mimmi - 5 januari 2013 08:23

Ni vet säkert att jag och Nea ska till Friskis och Svettis, men en glad överraskning blir att Mimmi också hänger med!!

 Iaf, ikväll ska vi tydligen äta hemlagad wok, och gissa vad mamma och jag åt igår? Precis, Typ exakt samma sak, och det kom mamma på nu...... :)


Anyway,  ni kanske märker att jag inte har något att skriva om egentligen, sitter här och titta på Knight Rider på TV.....  hehe! :) Såå........ Hejdå och ha en trevlig lördag, komeer antagligen blogga lite mer under dagen och uppdatera och informera er om vad som händer!!


See ya!! <3<3 //Myris

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Vi är tre glada och roliga tjejer som gör en massa saker hela tiden, till exempel handboll eller lägga pärlplattor! Tre ganska lika fast ändå olika(same same but different)skriver tillsammans på en blogg. Hoppas ni gillar den! =D

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Vad förväntar Du dig av "The Amazing 2013?"
 Jag hade tänkt bli miljardär så snart som möjligt!
 Äh! Strunta i att byta år, allt var SÅ mycket bättre förr!
 Nanananananananananan BATMAN!!!!
 Att skolan ska stänga. Äntligen.
 Jag kommer att titta på 1Ds konsert!
 .....................Ehh........................
 Lite nya låtar att dansa till i solskenet!
 Jag ska skaffa ett stadigt förhållande! ;)
 Kan vi inte bara ta 2014 på en gång istället....
 SOMMARLOVET!!!!!

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards