Alla inlägg den 2 januari 2013

Av Nea, Myris & Mimmi - 2 januari 2013 21:49

Tjo!
Jag ska snart gå och lägga mig... Har precis kollat på Alvin och gänget, riktigt bra film! ;-) Idag har jag varit i Stockholm och köpt en snapback. I Love It! Jag köpte också axelband till min gitarr + "nitar" som man sätter fast det med... Lägger ut bilder imorrn! God Natt och Sov Got allihop! Kramis Mimmi

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Vi är tre glada och roliga tjejer som gör en massa saker hela tiden, till exempel handboll eller lägga pärlplattor! Tre ganska lika fast ändå olika(same same but different)skriver tillsammans på en blogg. Hoppas ni gillar den! =D

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Vad förväntar Du dig av "The Amazing 2013?"
 Jag hade tänkt bli miljardär så snart som möjligt!
 Äh! Strunta i att byta år, allt var SÅ mycket bättre förr!
 Nanananananananananan BATMAN!!!!
 Att skolan ska stänga. Äntligen.
 Jag kommer att titta på 1Ds konsert!
 .....................Ehh........................
 Lite nya låtar att dansa till i solskenet!
 Jag ska skaffa ett stadigt förhållande! ;)
 Kan vi inte bara ta 2014 på en gång istället....
 SOMMARLOVET!!!!!

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards